Saturday, April 25, 2009

Sendat dan Telus



pakai baju ke tak ni?
pakai seluar ke tak ni?
ishk
aku kompius???

eh...
bukan ke fungsi baju tu
menutup bahagian badan?
supaya org laen x nmpak...

bercakap pasal menutup...
skop menutup tu macam mana ya?
tertutup dgn selubung ke?
tertutup dgn tudung saji ke?

ke tertutup ni
sekadar tak nampak warna kulit je?
ke tutup sampai tak nampak
bentuk, warna, dan lenggok

cantik tu
ade la yang cantik
tapi tak kurang jugak 
bile tengok rase nak muntah

kalau tertutup tuu
tak cantik pon tak pe
bukan nye org tau
org akn tau la kalau g dedah

semut masuk pon bleh lemas
pengudaraan 0%
nak berjalan lagi aa x buleh
kulit dgn baju dah bersatu

baju bayi tak yah le pakai
kite ni dah besar
pakai la baju utk org dewasa
nnt x de pulak baby nk pakai T-shirt dorg

pernah sekali
G-string aku nampak terjulur
mase dekat traffic light
siap ade bling-bling lagi kat G-string

baju kurung ni x seksi la
besar sangat
longgar sangat
tak cantik laa bergebe gebe mcm ni

abis tu
baju kurung mmg tak boleh buat sendat la...
nnt x nama baju kurung pulak
choengsam nnt org panggil

kalau macam tu
kite buat dengan kain jarang laa
seksi kan kalau jarang
kekal baju kurung tapi masih seksi

ok set!!!
nice idea
kite buat baju kurung dengan kain nipis
alaa kat dalam bleh pakai singlet kan...

baju besar
baju longgar
tapi see thru
apa guna longgar- longgar

aku lagi tak paham
tudung atas kepala
berpusing pusing tutup rambut
tapi tali coli tertayang sengaja

cantik la tali coli awak
pammmm!!!!
kene tampor
sebab pegi tegur tali coli

dah tu
kalau tak mau kene tegur mcm tu
tak payah la pakai nipis nipis
pakai kain selimut tu tak pe

nak cantik tak salah
kejelitaan adalah hak milik setiap insan
betul sebetul betul nya
tapi hias rias diri kat rumah sudah la

diri sendiri bukan barang pameran
jgn jadi terlalu pemurah
tak payah la tayang tayang
keep it to yourself

aku makin bimbang
lega pon ade jugak
femily aku x minat sendat dan telus ni
aku sendiri minat tgk, x minat buat... haha

sendiri tengok sendiri tanggung
susah nye nak tahan
kalau tak de org pakai
x de la terseksa aku menahan

sudah sudah la tu
pakai le elok elok
tak payah la tayang tayang
tayang kat rumah sudah la


No comments:

Post a Comment