Wednesday, March 25, 2009

Apa Google Images Kata???


Tag daripada Yap ini menarik perhatian aku. Jadi aku buat.

Rules:
1. The Rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3. After that tag 12 people.

Q1: The age of my next birthday = 23

-ade jugak ke cerita 23?? igt kan 24 je ade...

Q2: The place I would like to travel to = Amazon

-aku akan cari katak ni kat Amazon nnt...

Q3: My favourite place = Home

-It always good to be home. safe and safe

Q4: My favourite food = Anything

- i bet... tolak batu ngan kayu jek
Q5: The nick name I have = Sultan

-tu dia, Rajini Khand jadi Sultan jugak!!!

Q6: My favourite colour = White

-Macho dan gagah dan katang seperti aku... hahaha

Q7: The city I live in (for now) = Kerteh

-asap tu dari kilang laen, bukan dari PGB. harap maklum.

Q8: The city I was born in = Kuala Terengganu

-ni betol2 depan umah aku... siyes tak tipu!!!

Q9: College Major = Material Engineering (InsyaAllah)

-ni name nye ujian penat atau Fatigue Test.

Q10: Bad habit = Dont know

-no wonder tak tau ape2 yang betol pakcik ni... maen bedey jek.

Q11: Hobby = Movie

-of course my faveret movie... TWILIGHT (dari kiri: Alice, Emmet, Bella, Edward, Rosalie, Jasper)

Q12: Whislist = OCC bike

-Orange County Choppers

No comments:

Post a Comment